Kızım 32 aylık son 1 haftadır herseye ama herseye ağlıyor ve kendini parçalayarak ağlıyor normal bir ağlama değil. Yanımızda olmadan ağlamasını biri duysa çocuğu dövüyorum zanneder öyle bir ağlama. Çok inatçı kendi istemediği hiç bir kıyafeti giydirmek imkansız. Çizgi film açıldı mi o istemeden kapatılmaz. Tuvalet eğitimine başladık asla lazimligida klozete de oturmuyor. Artık bende çok yoruldum sabrım çok tükendi ağlamaları beni mahvediyor. Ağlarken istediğini yapsam bu sefer ağlamayı iyice huy edincek diye korkuyorum. Tepki vermesem ağlaması bitmiyor katlanarak artıyor . Ben anlamadım nasıl davranmam gerekiyor. Babanesigille çok iyi arasi orda beni hiç aramaz umrunda bile olmuyorum. Acaba güvenli bağlanma olmadı mı aramızda sevmiyor mu beni ben anlamadım.