Diyarbakir kalbimde sizidir 😪 eşimin görevi dolayısıyla gelin gittiğim ilk yerdi Diyarbakır. Giderken napicam derdim dönerken çok ağladım bizde oradan ankaraya geldik. Çok sanslisiniz hele merkezse asla canınız sıkılmaz ay on gözlüsü, sur, eğil, gazi köşkü vs vs her yer buram buram tarih kokuyor gidince bizim içinde tadını çıkarın bol bol 🥲