Merhaba arkadaşlar bebeğim 6 aylık. Bebeğimi üç aydan sonra saatli uyutmaya özen gösteriyorum. Gece uykusuna 20.30 gibi yatıyor fakat gece o kadar sık kalkıyor ki aylardır çok uykusuzum bu da sinir ve strese sebep oluyor. Yorgun hissettiğim için bebeğimle kaliteli vakit geçiremiyorum gibi geliyor. Gece hep aynı saatlerde alarm kurmuş gibi uyanıyor oğlum. Sadece meme verirsem sakinleşiyor emzik falan istemiyor. Uyku eğitimini düşünüyorum ama güvenli bağlanmayı zedeleyecek diye de uzak duruyorum. Bu durumu çözen varsa yazarsanız çok memnun olurum 🌸