kızlar merhaba haziran sonunda bi tatil planımız var ve benim adetim çok düzensiz mesela iki haftada bir olduğu da oluyo ayda bir iki ayda bir olduğu da oluyo yani ne zamana denk geliceği belli değil bebeğim şuan onbir aylık benim size sorum emzirirken adet geciktirici kullandınız mı herhangi bi yan etki yaşadınız mı tabiki doktora gidip kullanırsam o şekilde kullanıcam ama sizlerinde tecrübesine ihtiyacım var