tazeanneyimben Kızlar selam bebekte ck değeri referans aralığı 5-145 miş bebeğimin 170 çıkmış ve ast değeri referans aralığı 5-35 miş bebeğimin 61 çıkmış bunlardan anlayan var mı ne demek oluyor acaba
Bersahefem tazeanneyimben ast ve alt karaciger değeri cnm karaciger enzimleri ile alakalı değerler.ck değerini kas iskelet yapısıyla alakalı bir değer.
Gokturk_ tazeanneyimben değerler biraz yüksek çıkmış erkek mi bebeğiniz ? Bazı tahliller biraz yüksek veya düşük çıktığın da pek sorun olmuyor şok yüksek değil değerler ama tabi doktorunuz daha iyi bilir neden uygun görüp bu tahlili istemiş ona göre değişiyor .
35Melis35 tazeanneyimben Bizimde Alt Ast sürekli yüksek çıkıyordu kızımda 7 aylık olacağız yeşil alan açıldı gastroentoroloji bölümüne gittik herhangi bir şey gözükmüyor sıkıntılı bir şurup verdi onu kullandık düştü şimdi şurubu bıraktık yarın tekrar gideceğiz inşallah düşük çıkar yine 6 aya kadar normal sonrasını kabul etmiyoruz demişti dr kendinizi strese sokmayın ama takipte kalmakta fayda var
tazeanneyimben Bersahefem evet canım onu internetten okudum ama herhangi bir olumsuzluk var mı başına gelen anne oldu mu diye sormak istedim
Bersahefem tazeanneyimben yani çok yüksek değil azcık bi yükselince bi hastalıgın belirtisi olmaz.Allah korusun bi hastalık olsa değerler çok çok yüksek çıkar içinizi ferah tutun bşy yoktur.karaciger değerleri herhangi bi ilaç kullanıldıgında bile yükselir
tazeanneyimben Gokturk_ yok bebeğim kız 9 ay 21 günlük emekleme dönme dik durma tek başına oturma pozisyonuna gelmede ve adım atmada sıkıntı olduğunu fark ettim doktor kan tahlili yaptı henüz gitmedim ama internetteki bilgiler kafamı karıştırdı sormak istedim
Gokturk_ tazeanneyimben internetten bakmayın herşeyin en kötüsünü yazıp insanı paranoyak yapıyorlar maalesef .Inşallah kötü birşeyi yoktur.
tazeanneyimben Gokturk_ sormayın valla kas hastalığından tutun tümör karaciğer vs her şeyi yazıyorlar yani aslında bu bilgiler yasaklanmalı insan tedirgin oluyor gel de uyu şimdi
Gokturk_ tazeanneyimben yok yok Allahın izniyle doktorunuz size en uygun şeyi söyler bebeğinizin durumuna göre .İnşallah çıkmaz birşeyi güzelce uyuyun ki bebeğiniz etkilenmesin stresinizden .Size ihtiyacı var güzel anne 🌺
tazeanneyimben Bersahefem evet canım gittim geldim doktora o da aynısını söyledi Allah’a şükür bir şey yokmuş Allah tüm yavrularımızı korusun 🥰