Kızlar merhaba bebeğim 10.5 aylık oyun altivitesi yapamıyorum sıkılıyor kendi başına takılıyor emekliyor sürünüyor herşeyi ağzına götürüyor mesela aktivite yapmak isteyince bakıyor ne yapıyorum diye gösteriyorum ama yapmak yerine alıp ya bi yere vuruyor ya da ağzına götürüyor. Ama mesela kitap okuyunca dinliyor tek başına bişeyler keşfetmeyi çok seviyor ama gel gör ki birlikte oyun oynayamıyoruz siz neler yapıyorsunuz ya da durum benim anlattığım gibi mi siz de de. Kusura bakmayın uzun oldu😁