Atesbebek Bir haftadır 12 den önce uyumuyor uyumak için yapılan herhangi bir aşamada direk bağırmaya başlıyor söyleyeceklerim bu kadar . Bıktım
Atesbebek Benisahtesevme2 bazen var bazen yok. Olsada olmasada farketmiyor gözleri hep açık. Buda sendromun bir parçası mı acaba .