3,5 yıldır kedi sahibiyim. Anlatılamayacak kadar mükemmel bir duygu dostlukları.. sahiplenirken asla maddi boyutunu düşünmemeniz lazım. 2-3 ayda bi iç dış parazit aşıları. Özel veterinerler çok pahalı ama hayvan hastanelerinde 270-300 maksimum fiyat. Aylık 500 tl mama parası. Normalde masrafı bukadar. Ama bi can sonuçta, hastalığı, sıkıntısı olduğunda masrafı insandan daha fazla olabiliyor. Yinede herşeye değer. 2 yaşında oğluma en yakın arkadaş..