Zlm Sevoinci yani moralini bozmak gibi olmasın ama banada o aylarda doktor uzun boylu olucak dedi şu an 2 yaşında geçen ölçümde bu boyu bu yaşta nadir görürüz demişti cidden uzun bı çocuk
Sevoinci Zlm bilmiyorum ki net bir şey söylemek için çok erken geldi bana çünkü ben de kardeşim de çok ufakmışız şimdi alakamız yok😂 ama yine de belli olmaz tabi
Mertveannesi2211 Sevoinci yengemin iki oğlundan biri baya iri bebekti 5.kilo boyuda uzun doğdu biri de aşırı küçük bir bebekti 2 kilo kısacık bir şeydi,şimdi ikiside 16.14 yaslarindalar küçük olanin boyu büyüğü geçmiş bir mantığı yok şimdiden kısa demesinin
Sevoinci Mertveannesi2211 evet olabiliyor ama doktorlar öyle net konuşuyor ki insanın kafasını bulandırıyolar ilginç şekilde
melegim71 Sevoinci canim benim kız 45 cm dogdu tam ilk aylsr geriden geldi boyu kısa dogdugu icin doktor kısa olur belki dedi suan 22 aylik 18 aylikken 82 cmdidi akranlariylabir baya bi boyu atti bianda ki kısada olavilir ama illaki uzicak onemli olan dusenli uzamasi az cok fark etmez