Isyan etmek istemiyorum ama o kadar yoruldum ki artık üzüntüden stresten midem ağrıyor artık. 2 aylık bebeğimde üst solunum yolu enfeksiyonu çıktı şimdide. Yeniden antibiyotik kullanıcaz. İyileştiğini görmek istiyorum artık 😔 Bu arada biseyde sormak istiyorum. Öksürüğü için beline sarı kantaron yağı sürebilirmiyim bi zararı olmaz değilmi?