Glycn Ben de 21 gün önce sezeryanla doğum yaptım aynı sizin gibi ilk günden beri sütüm var ve bebeğim çok iyi emiyor sanıyordum ilk kontrolde bebeğimin hiç kilo almadığı anlaşıldı. Zaten bşraz düşük kilolu doğmuştu. Doktorumuz sütüm olduğu bir hafta boyunca önce bebeğimi 15-20 dk emzirip bu esnada diğer memeden akan sütü bir kapta biriktirip emzirmeden hemen sonra insülin şırıngasıyla bebeğime vermemi söyledi. Bir hafta süresince bu şekilde uyguladım ve tekrar gittiğimizde bebeğim bir haftada 300 gr almıştı. Bence siz de mamaya geçmeden önce sütünüz varsa bu yöntemi deneyin. Şimdi bebeğim çok iyi emiyor.