Alparslanbey_ Oglum 2 ay 25 günlük saclari asiri gür ve uzadı kesilmesi lazım çok bunaltıyor ve cok terletiyor ama korkuyorum da küçük kafası zarar görür diye kestirmeye böyle olan var mi aranızda ne önerirsiniz sizce kestireyimmi
Cihangiriinannesii Alparslanbey_ 3 aylıkken kestik biz makineyle bir sorun olmadı hatta sünnet olan 7 günlükken kesmek diye biliyorum bir sıkıntı olmaz korkmayın saçlar gür olunca çok terliyor bebeler benim oğlumda baya saçlı doğmuştu 😊
ElifMinel Alparslanbey_ kesinlikle kestirmeyin çocuğun o yumuşak sac dokusu gidiyor hep uçlarından aldırın istediginiz kısalıkta bence saçları cok daha güzel olacağından emin olun