Sena03 Ayımızda (suan 2 ay 10 günlüğüz) sol kol ve iki bacaktan ayrı ayrı aşı olduk verem aşısı sonrası 3 gün su deymemeliymiş bilmiyordum araştırmamıştım hemşire de söylemedi sadece ellememem gerektiğini söyledi herhangi bişi sürüp ovmamalısın dedi . Ben yine de yıkamadım o gün ertesi gün de yıkamadım ama akşamı yıkadım diye hatırlıyorum yada öbür günü şuan önüme o bilgi çıktı diye sizlere sormak istedim endişelendim ne gibi bişi olur diye 10 gün geçti aradan ama koluna baktığımda herhangi bi aşı izi de yok
Melis1706 Sena03 asinin yeri kirmizi olmasi lazim kabuk olmasi lazim asi tuttugu anlamina geliyor 7,5 aylik hala kirmizk
Bebegimm1 Sena03 aşı izi 8 10 hafta arasında belli olur hemen çıkmıyor çıkarsa içi iltıhap doluyor siz iltihabı sıkmayın ellemeyin temiz tutun sadece snra kabuk tutucak zamanla nokta şeklinde kızarık kalıcak
BetulDefnee Sena03 ben ilk birşey olmuyor sonra kabuk bağlıyor diye biliyorum ama ne kadar sürede oluyor bilmiyorum internette yazıyor ilerlemesi
Sena03 Melis1706 internette 5 6 haftayı veya 6 ayı bulabiliyo kabuk bağlaması yazıyo kızarıklık yok gibi 3 güne uymadım diye mi acaba
Melis1706 Sena03 banada dememislerdi onu ben her zaman asiya gitmeden bir gun once yikadim hep.valla kabuk olayini biz esimle yikarken farkettik 5. Ayda hic gormemisim resmen dikkat etmemisim nasil olduysa doktora soyledigimde 8. Ayda falan gecer demisti
Sena03 Bebegimm1 ne güzel açıklamışsınız içimi rahatlattınız ama yıkadım diye birşey olmuş mudur diye endişe ettim
Bebegimm1 Sena03 sanmam sonuçta aşıdan hemen snra yıkamamışsınız bir şey olsaydı belirtisi olurdu bence
1tostos22 Sena03 benim bebeğimde de 5 ayından sonra başladı şişkinlik ve akınti hemen şişmesi gerekmiyor.