Firdevs40 Canım aşı öncesi hiçbir ilaç vermiyorsun .Sonrası da ateşi çıkarsa veriyorsun .Fitil falan kullanma bebek ufak makat çatlağı yaparsın bir yeri düzeltirken Allah korusun bir yer kötü olmasın .Dediğim gibi şuan 6 aya kadar elinde sadece calpol bulunması yeterli .Aşı sonrası çok kalın giydirme her ihtimale karşı ve ev de çok sıcak olmasın hani 24 derece üstüyse zaten iki kat giydirmeni önermiyorum 24 saat dikkat et ateşi çıkmazsa sonra çıkmaz daha.Benim oğluma bu zamana kadar ne devlet aşıları ne özel aşılar hiçbiri ateş yapmadı .İnşallah sizde de olmaz.Ha baktın ateşi çıktı 37.5’i geçerse bir çay kaşığı calpol verin yeterli .4 saat sonra iner ,inmediğin de ise tekrar verebilirsiniz 4 saat arayla olmak şartıyla .