Elvinimm benim bebeğim 2 aylık ve aynı durumdayız. Doktorumuz göbek fıtığı olduğunu ve bastırdığımızda içeri girdiği takdirde herhangi bir tedavi gerektirmediğini söyledi. Kendiliğinden en geç 2 yaşına kadar geçecektir, dedi. Ama bastırdığınızda içeri girmiyorsa bu durumda sıkışıyor ve tedavi şart oluyor diye de ekledi.