Kızım 12 ay 22 günlük yaklaşık 22 gündür de yürüyor çok hevesli elinden tutmama izin vermiyor ama sürekli arkasında dolaşmam gerekiyor dolaşmazsam illa ki bi yerde düşüyor hiç emeklemediği içinde kontrollü düşemiyor direk yüz üstü ya da sırt üstü düşüyor kafasını çarpıyor ve çok ağlıyor gün içinde arkasında eğilip yürümekten belim koptu düşecek korkusuyla hiç ayrılamıyorum yanından bütün günümüz o önde ben arkada evi turlamakla geçiyor resmen, yürüyünce her şey daha kolay olacak sanıyordum 😄 bu süreçten geçenler var mı ne zaman düşmeden yürümeye başladı bebekleriniz 🌼