Yamaninannesiiiiii Keremi 5 buçuk aylığız hala devam ediyor.Thickiner (mama katılaştırıcı)Hayatımızı kurtardı asla kusmuyor.Geçen gece koymayı unutmuşum uyku sersemi kustu hemen
Keremi Asezz kaçıncı ayda başladı biz bugün 4e girdik reflü yatağı aptamil ar mama ama bu kez kabızlık ve gaz bir huzurlu mutlu bebek olmadı reflüden ilerde tahribat meydana gelir mi diye endişeliyim teşekkür ederim cevapladığın için ☺️
Mra1 7 ay boyunca yaşadım her emzirme sonrası üç dört kere kusuyordu mecbur sürekli gastrotus baby kullandık :(
Keremi Mra1 benim 2aylık ken başladı umarım geçer çok zor bir şeymiş kilo kaybı yaşadık allahım hepimizin evlatlarını korusun 🤲
Keremi Yamaninannesiiiiii bunufa bir deneyeyim bizde reflü yatağı var yüz üstü yatırmaya özen gösteriyorum ama mama karıştırıcısını denemeliyim anne sütü alıyor birde ar mama
Bsrayk Benim ki 6 aylık halen kusuyor ilac verdiler bakalim daha 2.gundeyim lansor verdiler zamanla umarım işe yarar reflu yatagı vardı sevmedi onu. Reflu mamasina gecirmedi doktor kullandigina devam et dedi.
Keremi Bsrayk bize ilaç vermedi kilo alımında durmuştu anne sütü alıyordu onuda çıkarıyordu hala var tam çözülmüş değil küsmaları