Merhabalar 4 aylık bebeğim var. Sürekli emziriyorum. Fakat dün gece uyurken göğsümde bir akıntı hissettim. Haliyle sabaha kadar kurumuş ama normalde beyaz veya sarımsı olurdu bu sefer kırmızı tonlarında olduğunu fark ettim. Ve vücudumda sürekli kendiliğinden morarmalar oluyor. Bu durumu yaşayan var mı acaba varsa ne yapmam gerekir yardımcı olabilir misiniz.