Esrakayabasi1 bugün avm ye gittik ve kaşla göz arası dişleriyle bebek arabasının önünü bu hale getirmiş 🤔😔
oglumubeklerken Esrakayabasi1 canım hiç kaşla göz arasında olmuş gibi görünmüyor valla hep öne doğru durmuş olması lazım bunu bu hale getirmek için. Kaç aylık bu arada. Baya uğraşmış kuzucuk 😅
Hazal-askin Esrakayabasi1 bunu görünce ay inşallah yememiştir dedim ama bencede hiç kaşla göz arasi değil biraz sürer bunu yapması 😬
Deletedmom_68 Esrakayabasi1 Bizimki de böyle. Aman dikkat edin kaşla göz arası alıyorlar ağızlarına oğlum tıkanıyordu az kalsın😞
Esrakayabasi1 Prenses-annesiiiii nasıl çözüm buldunuz mağazaya sordum kılıf dikin dedi yenisini alsanız ön barın gene aynı olcak dedi
Prenses-annesiiiii Prenses-annesiiiii benm bide deri sürekli dikkatni dağtyorum şuan bak kedi köpek falan görünce direk unutuyor ama yne yapyor farketmeynce 🤣🤣
Birbebetoannesi Esrakayabasi1 Bizimde böyle önü 😃 kaç kez anlattım artık yıldım, gittik kabin boy farklı model aldık 🤦♀️
Birbebetoannesi Esrakayabasi1 Hem dediğiniz gibi hemde dişler de kaşınıyordur yumuşak olduğu için damakları rahatlatıyor herhalde