Busbus03 bizde öyleyiz 1 yasinda hiç bsi yemiyor zar zor 3 kasik veriyorum oda görsen paylanco oluyorum karsisinda😑 Bn bi çözüm yolu bulamadim ağrı kesici de vermiyorum hiç doktorum onermiyor her ağrısında ne gerek var antibiyotik vermeye diyor bobreklerini yorma diyor izin vermiyor bnde dokturumuza güvenirim alanında iyidir 🙏 sonuçta doğal bi sürec elbet ağrısı olacak istahsiz mizmiz uyku gerilemesi bunlar normal yapacak bisi yok dışı çıkınca geri eski haline döner bekliyoruz öylece