fa_sena_y 8 aylık kızım var dışarı çıktığımızda bir cafede oturduğumuzda bizle asla muhatap olmuyor bakmıyor gülmüyor bu durum normal mi ?
sezer2022 fa_sena_y başlıkta başkalarıyla ilgilenmiyor yazmışsın,, içerikte bizimle ilgilenmiyor yazmışsın 🤷🏻♀️ Anlamadım
ElifMinel fa_sena_y benim kızda aşırı herkeze ve herşeye ilgilidir sürekli gülüyor kendini sevdiriyor sonra eve gelince feryat figan bırak gülmesin sonra nazardan deliye dönünce herşey daha zor
ElifMinel fa_sena_y ya boşver kuzum ne kafana takıyorsun göze geldikten sonra bebegin huzursuz olmuş gülmesinden daha mi önemli benimki de kikirik sırnaşik bunun ne kadar dezavantaji oluyor bir bilsen birak aklı erdikce zaten kendinin ısındığı herkeze güler
sezer2022 fa_sena_y boşver canım benimkide etrafı izlemekten kimseyle muhatap olmuyor 😁😁 anca asansörde çocuk falan olursa gülüyor