ezgikrby arkadaşlarından, büyüklerden gördükçe hevesleniyorlar evet. Bi de 3 yaş itibariyle makyaj, takı, kıyafet gibi şeylere özenmeye başlıyorlar.
Ben çok şaşırırdım her şeyin üstüne elbise, etek giyip öyle gezen çocuklara. İçimden “Allah allah nasıl böyle çıkarıyolar” falan derdim. Çıkarılıyormuş valla. Tütü etek ve elsalı takılar bir yaşam biçimidir.😁