Ebruarsln doktora gösteriyorum ben öyle olunca karnına bakıyorlar sertlik var mı diye , poposuna bakıyorlar çatlaknvar mı diye bir de bebek sürekli kusarsa bağırsakların dolup mideye baskı yaptığı anlamına geliyormuş. Bizimki 10 haftalık asidi azaltılmış Zeytinyağ aldıl eczaneden doktor önerisiyle onu vericem arada, bizimki popo çatlağından yapmıyormuş galiba . Sizde baktırın öyle birşey varsa krem veriyorlar , veya karın sertliği varsa fitil verebilirler . Bazen de sıkıntı yok biraz bekleyin diyorlar mesela