Kızım 5 aylık, doğduğunda bebek saçı döküldü sonra tekrar çıktı sonra yine döküldü, tam yeniden çıkıyor diye sevinirken tekrar bazı yerlerinde dökülmeler başladı, doğduğundan beri dalin kullanıyorum, şampuanını değiştirmeyi düşünüyorum, aynı durumu yaşayan var mı, hangi şampuanı önerirsiniz saç dökülmesini durdurmak ve saçını uzatmak için