Kızlar iyi akşamlar. Kızım 1 yaşında 8,450 çıktı kilosu bugün. Doktorumuz hesapladığında biraz aşağıda kaldığını söyledi.
Asla yemek yemiyor şöyle örnek vereyim şuanda 1 yaşında 5 aylıkken ek gıdaya başladık şu zamana kadar 1 tam yumurtayı bile bitirmedi.
1 çay kaşığı ile balık yağına başlayalım dedi, bide böyle takip edicez bir süre. Normalde 2 yaşından sonra başlanırmış ( fazlasıda zararlıymış )
Ama kilosu az diye minimumda tutup kontrollü verelim dedi. Möllersi aldık limonlusu bugün başladık.
1 yaşında Bizim gibi olan var mı ?
Nasıl iştahı açılacak bebeğimin :(