Gulra ben oğlumu yazın hep atletle yatırdım. Evin içi 25i gördüğü an kısa kol atlet altına da ince uzun pijama. İyice yaz gelince temmuzda falan sadece atlet. Üstüne asla bi şey örttürmez örttüğüm an uyanıyor. Küçük oğluma da şu an mesela ince atlet üstü kısa kollu zıbın ve altına uzun pijama giydiriyorum ama o üstünü örttürdüğü için penye battaniye örtüyorum.