Selam kızlar, bebeğim 35 günlük 3-4 gündür de mama sonrası ya da günde 1-2 kez uykuda falan balgamlı öksürüğü var nasıl balgsm olunca öksürürüz hırıltılı olur aynı öyle geniz akıntısıdır dedik serum fizyolojik falan yaptık gerçi onda da bayağı bir şeyler çıktı her yaptığımızda da ama geçmeden bi hırıltısı oluyor bu gece mesela su sn uykuda ve ilk kez böyle hırıltı duyuluyor daha önce uykuda olmuyordu bu sürede pazartesi doktora gitmiştik doktor bir sıkıntı görmemişti ama yarın yine gidicem bilmiyorum ne yapılır ne olur yada nedir ? Fikri olan varsa yazsın lütfen ve lütfen dua edin çünkü daha çok küçük 😣😣😒😢😢😢