Kızlar iki göğsümden de emziriyordum son 2 aydır sol göğsümde süt azalması var hissediyorum yani. Ama az az günde 1-2 kere de olsa emziriyorum ama genelde hep sağ göğsüm. Sizce sütüm tamamen kesilir mi ordaki sütü tekrar artırmanın bir yolu yok mu ya