IdilinAnnesi_ Kızım 29 aylık henüz. Ayak baş parmağında batık var şiş. Böyle bir durum başına gelen var mı? Ne yapmak gerekir.
Bao IdilinAnnesi_ bir şekilde çözün gerekirse doktora götürün onlar çözsün. Bunun tek sebebi tırnağı yanlış kesiyor olmanız. Dümdüz kesmeniz kenarlara girmemeniz gerekiyor.
Ebruakkoc IdilinAnnesi_ benimde oğlumda oldu daha 2 aylıktı ve tırnağını hiç uzamadı kesmemiştim daha o halde kızardı sağlık ocağı doktorum fito krem varsa önce onu dene geçmezse doktora gıt dedı sürdüm ve geçti (fitohydro jel dışı mavi beyaz )
MiraySu55 IdilinAnnesi_ ay benim kızımında batıyor sanırım yanlıs kesmemden kaynaklı antibiyotik krem sürdük hep dr una gidince danışacağım 🥲
fbetul4270 IdilinAnnesi_ benim kızımda da 5 aylıkken olmuştu çocuk doktoru cildiyeye yönlendirdi. Doktor bı hametan bide antibiyotikli krem yazdı birde sakın bu dönemde çorap ayakkabı giydirme ayağına sıkacak bişey kullanma. Külotlu çorapta giydirme dedi. Kremi kullandık o fayda etti.
Beyzanurhafsaaaa Benim’kizimada olmustu alkollu suda 5 dk sabah oylen aksam bekletiyorum ertesi gun hic birseyi kalmiyo eczanelerden alabilirsiniz
Sevdimbaknehalegeldim IdilinAnnesi_ çok canı yanicak ama bastırıp içindeki irini çıkartırsaniz daha hızlı iyileşir ama canı çok yanar ah yavrum 😔
IdilinAnnesi_ Sevdimbaknehalegeldim ay ben yapamam ki ayağına oldum olası dokundurmuyor tırnak kesmek zulum
IdilinAnnesi_ Bao genel olarak düz kesiyorum. Tırnak yapısı babası ile ayni babası da batık sorunu yaşıyor. Ayaklarına oldum olası dokundurmuyor tırnağını zar zor kesiyorum uykuda bile izin vermiyor 😔
gokceshnn Benim oğlum da 20 günlükken olmuştu, insülin iğnesi ile delin içini boşaltın batan tırnağı biraz kesmeyi deneyin ve sütünüz geliyorsa o bölgeye biraz anne sütü sürün antiseptik olarak
IdilinAnnesi_ gokceshnn yaptırmaz ki😔 en iyisi doktora götürmek sanirjm. Zaten ben de yapamam o cesaretim yok
Sevdimbaknehalegeldim IdilinAnnesi_ biraz sıcak suya koy ayağını yumuşasin sıcak dediğim dayanabilecek ısıda yani sonra elini sabunla orayı hafif bastırarak ov o şekilde daha az acır canı
Ebruakkoc IdilinAnnesi_ benim sağlık ocağı doktorum bu şekilde söyledi krem antıbiyotıklı bir krem olduğu için hemen 2 sürmemde geçti bi deneyin isterseniz 😊