burcinyamanerke Merhaba Oglum cok hareketli yatmayida hic sevmiyo sunnet olurken skinti cikartmamasi asina genel anestizi ile olmasini istedik sizler nasil yaptirdiniz genelmi lokalmi sonrasinda agrisi oldumu cok korkuyorum beni bilgilendirirmisiniz?
Leo2020 burcinyamanerke bizim de 8 aylık olmak üzere. Çok hareketli. Doktorumuz da sünneti önermedi. Genel anestezi olur da dedi onu da önermiyorum dedi şu an biz de erteledik. Biraz tercih meselesi sanırım bu noktada
Catlakbiranne burcinyamanerke Genel tavsiye etmem 10 dk lık bir işlem için komple uyutmak mantıklı değil 10 aylıkken yaptırdık bacaklarını yanındaki hemşire tutmuştu gerek yok bence yine de siz bilirsiniz
Storymoon burcinyamanerke Ben özelde yaptırdım 9 aylıkken lokal anestezi ile oldu masada bacaklarını bağladılar kayışlar vardı hiç kıpırdamadı önünde de oyun konsolu wardı onunla oynadı bitene kadar ilk gün ağladı sadece diğer günler cok rahat ve güzel geçti hiç acı hissetmedi
Leo2020 burcinyamanerke valla ayrıntı sormadım herhalde uyuttukları için komple genel anestezide küçük olduğunu falan mı düşündü nedir. Ben de zaten sünnetten sonra da bu hareketlilik haliyle zorlar beni diye çok üstüne düşmedim açıkçası. 😌