Saçlarımı boyattım sarı yaptırdım biraz uçları pişmaniye gibi oldu kopuyordu keratinde yaptırdım. Şimdi çok güzel duruyor düzleştirici falan var ama yıkadığımda nasıl bi şeye dönüşecek bilmiyorum. Kuruyken taradığımda bile kırık kırık saçlar dökülüyor. Ne yapmalıyım? Aldığım argan yağını da kaybettim