Turuncgil 2 bucuk aylik bebeğim var corapla yatiyor ama bazrn cikarip yatiriyorum ayaklari rahat etsin diye siz nasil yatiriyosunuz
Bssraa2 Turuncgil doğduğundan beri çorapla yatırıyorum bizim buralar serin hala tam kavurucu sıcaklar gelince çorapsız yatırırım ama
Gzdturk Sanırım 15-20 günlük falan olduktan sonra yaz kış corapsız yatırırım.. kan dolasımı için corapsız uyumaları lazım aynı bizler gibi
Agaclargibi Valla ben daha bir kaç gündür çıkardım kış boyu çoraplı uyuttum çünkü oğlum gece boyu üstünü elli kere açıyor
Sinem61 Turuncgil 3-4 aylık olana kadar çoraplı yatırdım sonra çorapsız yatırdım. Kış olmasina rağmen çorapsız daha rahat ve daha uzun uyuduğunu farkettim
Melis1706 Turuncgil qqcorapla yatiriyordum kizim hep cikario ayaklari hep acik yatio cunku o yuzden giydiriyordum ama bikac gece sicak artik evler gece mesela ayagini kontrol ediyorum sicak mi diye
amines Turuncgil ben patikli pijama giydiriyorum hep çoraplarını ayağından çıkartıyor diye çorapsız olunca bakıyorum ayakları soğuk oluyor ben de nedense hep bir üşür üşütür korkusu var 😅
Zeyna2727 Turuncgil doğduğundan beri çorapsız yatırıyorum kışın bile öyle yatırdım kesinlikle bebeğiniz soğuktan hasta olmaz virüslerden olur unutmayın sıcak kadar soğuk da faydalı zaten
ezgicenk Turuncgil valla yaz kış farketmez ben en az bi 9-10 aylık olana kadar geceleri çorabını çıkarmayı düşünmüyorum bebekler en çok ayaklarından alıyorlar gaz oluyor sonra.