Nazlimu_ zeynepD hangi şehirden geliceksiniz bilmiyorum ama küçük geçim yönünden çoğu şehire göre kolay bir şehir ısparta
zeynepD Nazlimu_ urfadan geleceğiz .burada sıkıldık artık çok küçük .imkanları kısıtlı .öğretmenim ve öğrencileri de sıkıntılı
Esat Nazlimu_ anlaşırsak devamlı görüşürsek sıkıcı gelmez size iyi bir yer bence ben İspartaliym burda doğdum hatta beraber vakit geçiririz 😄
Nazlimu_ Esat ayy çok güzel olur biliyormusunn. Benim çok çevrem yok burda. O yüzden sanırım extra sıkıcı geliyor bu şehir bana 🥰