Melikeaydinnn hayırlı olsun. Cizre ve Silopi iyi ilçeleridir. Merkezden daha iyidirler kesinlikle. 2 yıl Silopi’de kaldım, hala özlüyorum oradaki günlerimi. Lojman, ev konusunda sıkıntı yaşamazsınız. Sosyal hayat da fena değil, son zamanlarda epey gelişti. Sağlık konusu maalesef sıkıntı biz Mardin ve diyarbakıra gidiyorduk hastane için. Sevgiler 🦋