Zynpgmt 5 ay 20 günlüğüz 1 aydır falan tişört giydiriyorum, evimiz 26 dereceye kadar çıkıyor gündüzleri, dışarı çıkarken de şort giyiyoruz gece uyurken bile tişörtle uyutuyorum altına uzun pijama giydiriyorum sadece, şort giydirsem muhtemelen daha rahat uyuyacak sıcağı pek sevmiyor ama gazdan korkuyorum tam olarak bitmiş değil gazımız