Beraninannesii Kızlar bebeğim şu aralar Yenidoğan gibi mama içerken uyuya kalıyor çenesini tık tıklıyorum burnunu sıkıyorum yok uyanmiyor 😅 Kendi kendime başa sardık diyorum 😅 Sizinde böyle mi ya 🥲
Prenses-annesiiiii Beraninannesii 1 yaş olucaz 4 gün sonra ama ne yenidoğan gbi asla uyumuyor gece sürekli uyanyor zorla unutuyorum resmen 😔😔
Beraninannesii Prenses-annesiiiii Bizimde pazar yaşına girecek ama uyku için deliriyor dün gün içinde 4 kere uyudu uyutmamak için direniyorum yok deliriyor resmen tahlilleri de sorunda çıkmadı doktor uykuu seviyor büyük ihtimal diyor
Prenses-annesiiiii Beraninannesii oy maşallah uykuyu seven bir bebem olsun çok istemiştm ama malesef 😀😀
Beraninannesii Prenses-annesiiiii Valla herhalde bana çekmiş benim oğlum bende çok severim bekarken öğlene kadar uyurdum 😅