Demet-61 bende tetagil kullandım emziğine batırıp kaşıyor gibi yapıyordum damaklarına baya faydasını gördüm zeytinyağı sürmekte çok öneriliyor yumuşatıyor ve kolay çıkmasını sağlıyor şimdiden calpol vermenizi önermem şuruplara alışmasın bünyesi her bebeğin doğası gereği diş çıkaracak şuruplara küçücükken alışırsa sıkıntılı.