Kızlar 24 Mayıs’ta kan vermiştim negatif çıktı henüz adet olmadım 30 Mayıs’ta olmam gerekiyordu deri altı implanti taktırdım doktorum kanama azaltır demişti eşime bugün test alirmisin dedim almamış çarşıya uzak oturuyoruz benim alma şansım yok ay bilerek almamış sen çok abartiyorsun diyor daha iki hafta oldu kan vereli diyor hemde implant var diyor yani bugün biraz migdem bulandı insansın bulanabilir diyor ay benmi çok abartıyorum varmıdır bilmiyorum iki haftada olurmu!??