Edada merhaba biz 2 ay 24 günlüğüz aşıdan sonra çok huysuz olduk benleyken çok iyi güzel babası babaannesi geliyor eve malesefki Birlikte yaşıyoruz pandemi kurbanı olduk onlar gelince huysuz oluyor bakıp bakıp ağlıyor babasına gene yapmıyor okadar ama buda beni yoruyor ağlayınca da kolay kolay susmuyor kaynanamda bilerek yapıyo sanki diyorum ona 1 saat enaxından alışsın öyle laf at ama yok bilr bile ağlıcağını sataşıyor uyku olarak geceleri çok kalkıyor hangi ayda düzene girer merak ediyorum sizşnki ne kadarlık