Kızlar ben oğlumu 4 aya kadar emzirdim 2 aya kadar şakır şakır sütüm olmuştu anca ondan sonra doktor tavsiyesiyle günde bir defa mamaya başladım tabi mamayı görünce bırakmaya başladı beni sonrasında da hiç emmedi şuan bebeğim 5 ay 25 günlük gögüste sütüm yok ama sağarsam düzenli bir şekilde sizce gelir mi süt yani süt içirmek istiyorum içimde kaldı mama vermek istemiyorum ateş pahası. Çok mama içen bir çocuk ne yapmam lazım gelmez mi süt