Basak2811 Kızlar merhaba 2 yaşına oğlum var 2 gecedir uykusundan uyanıp çok ağlıyor dün gece zor sakinleştirdim az önce yatırdım yine aynısı oldu sizce neyden kaynaklanıyor yazar mısınız?
Ruveyda_yasin Basak2811 benim de öyleydi çok zorluklar çektim uzun sürdü gene ara ara oluyor ama eskisi gibi değil nedenini biz çözemedik siz yine de bol bol okuyun
Wanderlust Basak2811 ekran izliyorsa genelde ekrandaki goruntulerden gece uyanip aglama olabiliyormus
Edda112 Basak2811 19 aylık gece 2 3 gibi uyanıp 1 1bucuk saat ağlıyor. Değişik isteklerde bulunuyor yarı uykulu yarı uyanık nedenini bende çözemedim bizde ekran da yok yakinda huni takcam sanırım 2 yaş sendromu 🙈
Sanal 20 aylık bizde bir haftadır aynı durumdayız tuhaf bi şekilde kimle konuşsam aynı şeyi söylüyor gecenin bi saatinde uyanıp gözü kapalı ağlıyor sinirleniyor zor sakinleştiriyorum hasta desem değil aç desem değil nedenini çözemedim