Lara17 hamile misiniz yoksa istiyor musunuz 2.bebeği anlamadım. Değilseniz 6aylık bebişiniz daha çok minik ya. Bende şuan 8haftalık hamileyim, 2yaşında bir oğlum var. Kardeşi doğduğunda aralarında 3yaştan 4ay eksik olcak hemen hemen 2buçuk yaş yani. Ben bile vicdan yapıyorum araları az diye. Ki bu bebeğim süpriz oldu, olmasaydı 2.bebeği oğlum 3yaşını bitirmeden düşünmezdim. Birde vücudunuz daha toparlanmamıştır. Bizde bir laf var ben onu doğurduktan sonra doğruluğuna gerçekten inandım. 9ayda gelen 9ayda gider derler yani 9ay hamilelik sürecinin sonrasını 9ayda anca toparlarsın demek. Bilemiyorum ama nacizane tavsiyem, yine sizin kararınız ama hamile değilseniz tekrar tekrar düşünüp iyi karar verin derim.