Ayy gerçekten yoruldum artık . Duyduğum herkes tanıdıkla torpille tayinini yaptırdı. Burdada varsa araya adamını koyarak yapan Allah sorsun hesabını.gerçekten sessiz kalıp seyretmek istemiyorum artık. Sonra işte kontenjan dolu oldugndan geriye kalanlar da tercih dışı oraya buraya serpiştiriliyor. Haksızlıklar yüzünden bizim gibi hakkıyla bekleyenler ailelerinden uzakta kimsesi olmadan istemediği şehirlerde çürüyüp gidiyor. Kendi memleketine yaptıranmı dersin, 10 yıldır durdurup hiç şarka gitmeyenmi dersin. Geldiği şehire geri yaptıranmı dersin. Aslında sizde haklısınız. Sistem böylesine kayırıcı olunca…
Tanıdığın varsa işlerin tıkır tıkır. Gerçekten tiksiniyorum artık bu tarz duyumlardan.
Sonra da gelip burda yazıosunz şura çıktı bura çıktı. Çıkarttık diyip doğruyu söylesenize ,yaptıranlar.