Berfin4720 Benm bebeğim 10 aylık gelişimi iyi çok huysuz ağlayan bir bebekte değildi takiii 10 gün önceye kadar sürekli ağlıyor uyumuyor eskisi gibi yemiyor ama sürekli su veriyorum hava sıcak diye bu 2 gündür çiş yapmıyor yani mesela sabah 8 de değiştirdiğim bezini akşam 5 buçuktu bile baktığımda doldurmamıştı çok az yapmıştı ve çok fazla su içmesine rağmençok kafama takıldı moralim bozuldu bi sorun mu var acaba diye aranızda yaşayan var mı böyle bi durum
Masalkizinannesi Berfin4720 cok mu terliyor ? Ter yoluyla atıyor olabilir mi? Yani yazdiginizida tam anlayamadım başlıkta 2 gündür çiş yapmıyor yazmışsınız ama yaptida yazmışsınız
Berfin4720 Lütfen görün ya ne yapmam lazım bişey söyleyin sabahtan beri her saniye bakıyorum ama hala yok neden böyle oldu bir anda
Sedaekrem Berfin4720 canm yanlıs anlam beni ama buraya sormana gerek yok bunu dırek doktora gotur sebebini bilemem ama yapması gerekır kac aylık bebegınız
Kuzeytoom Bence doktora götürün idrar yollarıyla ilgili bir şey olabilir enfeksiyon olabilir o yüzden iştahı kesilmiştir belki idrar yaparken canı yanıyorsa tutuyor olabilir , normalden az yaptığını söylesin bi baksınlar bana kalırsa bekletmeyin
Berfin4720 Kuzeytoom randevu aldık yarın sabah hemen götürecez çok üzüldüm bugün emin olunca çok kötü oldum aşırı huysuz ve aniden ağlama krizlerine giriyor bir anda ne olduğunu anlamadım
Berfin4720 Mhdbtl--- hemen yarın sabah götürecez Allah’ın izniyle inşaallah sorun yoktur aşkında 1 ay önce idrar tahlili yaptırdık ama bi sıkıntı çıkmamıştı o zaman
Berfin4720 Masalkizinannesi moderatör düzeltti o şekilde yapıyor ama aşırı derecede az yapıyor yani sabahtan akşama kadar değiştirmedim bezini taşması gerekirken mavi bile olmamıştı terleyen bir bebek değil bebeğim yani ter yoluyla attığını düşünmüyorum bir anda böyle oldu
Berfin4720 mrsheisenberg yarın sabah için randevu aldık özele kaç kere gittik bişey yapmıyorlar yarın sabah için kendi doktoruna randevu aldık hemen gidecez inşaallah
Berfin4720 Semaokan hayır bebeğim terleyen bir bebek değil çok dikkat ediyorum oda sıcaklığına kıyafetine terleyeceği kıyafetler giydirmiyorum gün içerisinde devamlı kontrol ediyorum
Berfin4720 birbaldefneannesi biz geçen ayda şüphelendik tahlil verdik bi sorun çıkmadı ama geçen ay idrarı kokuyordu diye tahlil vermiştik o zaman çiş yapmama sorunu yoktu 4 saatte bir bezi doluyordu
Berfin4720 jap terlemiyor ama bebeğim inşaallah bi sorun yoktur ama terlemediği için korkuyorum inşaallah bi sorun çıkmaz
birbaldefneannesi Berfin4720 yinede içiniz rahatlar 2 gündür çiş olmaması normal gelmedi tabi doktor değilim ama iye den çok çekmiş birisiyim 😥