Yagmursonrasitoprakkokusu Kutaycik Kaş bizim de ama eşim havacı uzman çavuş. Biz çok sevinemedik Antalya olmasına ya
Kutaycik Yagmursonrasitoprakkokusu tercih meselesi birazda biz sıcak ve denizi çok seviyoruz.sarıkamıstaysık çok bunaldık belki bize iyi gelir
nisancoco Kutaycik Tatil için gerçekten çok güzel ancak çalışma ve yaşama koşulları için maalesef tam tersi. İşler çok yoğun. Sokakta Türkçe konuşan insan sayısı çok az. Kiralar 15binden başlıyor ve yıllık peşin isteniyor 😔
visneli_turtam Kutaycik Manavgat küçük sakin bir yer ,pek gezecek yeri yok sanırım,Merkez guzuel herşey var ,birsuru farklı çocuk parkları var ,şelale falan ,Lara tarafı çok güzel ama çok pahalı, Muratpaşa güzel
Kutaycik visneli_turtam sarıkamıstan geliyoruz burdan daha küçük bir yer yok sanırım. Bize heryer güzel gelir artık🥰
Kutaycik annesininkuzusu_1402 kiralar çok pahalı sanırım.ev olduktan sonra bir nebze daha kolay oluyor diyolar yaşamak için
annesininkuzusu_1402 Kutaycik evet ozellıkle ruslardan sonra kıralar pahalı bırde nereden evı tutacagınıza baglı neresı geldı sıze