Naz340669 Arkadaşlar herkese selam 11 aylık kızımda 6 gündür geçmeyen hatta artan bir pişik var. Bu sorunu yaşayan varmı nasıl atlattınız. Antibiyotik kreme başladık ama fayda yok henüz hatta arttı Bile
Mervim Naz340669 merhaba doktorumuz bize hamezinc, trosyd ve fucidin vermişti her açışta birini sürüyordum. 3 güne geçt pişiği. Dediğiniz gibi çok kötüydü ama bunlarla 3 günde geçirdik
Zlm Naz340669 benim kızımda bı ara çok pişik olmjstu kanamalı doktor bı krem verdi günde bir kere azıcık sur dedi kalan zamanlarda hematen ve sudocremi dönüşümlü sur kalın bı tabaka halinde dedi
Naz340669 dogacan mustela bephantol fucidin hametan zeytinyağı hepsini kullandım yok yok yok bu arada sürekli havlandırııyorum ve pamukla siliyorum ama geçirmedim
asena_asya Naz340669 bebek pudrası veye kantaron yağı çok iyi geliyor benimde 10 aylık kızım var yağı sürüp üzerine bı pamuklu bez örtüp öyle altını bagliyarak atlattık tavsiye ederim
BetulDefnee Naz340669 bez markasını mı değiştiniz acaba ? Ben değişmiştim Pişik önceki markayı alana kadar geçmemişti o zaman
Naz340669 BetulDefnee benim kızımın pişiği bence ıslak mendilden oldu. Burdan da yazayım normalde babay turco kullanıyorum zeytinyağlı saf olan ama aloa veralı denk geldi onu almıştım alkol prfum asitler vs olmadık yok içinde aman dikkat edin almayın aldırmayın ve sadece 2 kere kullandım evladım günlerdir çekiyor.
Ikrabuglem16 Naz340669 islak mendil kullanma. Sık sık yıka. Havalandir. Krem sür 2 güne toplar inş bnm kızımda oldu hemde ishali vardi çok kötü olmustu
Zlm Nescafemm birkaç gün kullanın ben gece yatarken ince bı tabaka halinde sürüyorum sabah kadar altı degismiyodu kalan zamanlarda sudocrem ve hemateni kalın tabaka halinde dönüşümlü suruyodum 3 4 güne geçmişti imkan oldukça havalandirin
Anr5155 Naz340669 zeytin yağı asitli olduğu içşn daha çok pişik yapabiliyormuş zeytin yağını ısıtıp soğuyunca kullanılacakmış benim kızımın poposu da pişik olmuştu resmen kanıyordu kantaron yağı sürdüm o geçirdi.