salihinannesi53 Ben rizeliyim rizede yaşıyorum pahalı bir şehir kiralar çok yüksek ama doğası vesaire çok güzel sahili var vakit gecirilebilecek çok yer var avm açıldı yeni yayla turizmi güzel oluyor