zynp-A hiç korkma canım bende cok korktum oğlum benden ayrılmak istemedi bi o sorun oldu ameliyathanede hemşirelere verırken cok ağladı ama çıktıktan sonra cok rahattı biraz ağladı ama açıdan degıl narkozun etkısıyle diğer çocuklara nazaran cok sakindi eve geldik hemen koltuk tepelerinde gezınmeye başladı cok korktuk dıkisi patlar dıye hiç sorun olmadı valla bi kere ağlamadı çocuk açıyor dıye bezlıydi bide oğlum korumaya çalıştık enfeksıyon kapmasın dıye 1 hafta sonra hicbısey kalmamıştı