Denizzehraaaaah öncelikle asssiiirrriii sicakkkkk 😕 Haziran temmuz Ağustos Eylül Ekim bu aylar baya sıcak oluyor. Biz mesela şuan üzerimize carsaf bile atmiyoruz ustumuz açık yatıyoruz. Bebeğimi bile kısa kolla uyutuyorum. Bende İstanbuldan buraya gelin geldim 3 yıldır burdayım. Okuryazarlik seviyesi, eğitim seviyesi düşük bir yer. Kendi denginize göre bı çevre edinirseniz çok rahat çok güzel yıllarınız geçer. Irkçılık gibi olmasın ama Araplar çok çok fazla burada ve nedense hiç sevemedim( illaki içinde iyi olanlar vardır ama bana denk gelmedi 😁) . Burda 2 tane eğitim araştırma hastanesi 1 tane de üniversite hastanesi var. E birde Suriye sınırında olduğu için çok fazla Suriyeli de var.
Yemekleri güzeldir hele birde Urfalı komşun olursa sana öğretir tepsi yemekleri hem asiiriii kolay hemde fırıncı pisiriyo 😁
Evler de çok güzel büyük ve genelde 2-3 balkonlu oluyor. Evlerin çoğunda ebeveyn banyosu var. Odalar büyük geniş. En güzel evler 8 bin TL onlarda 3+1. Daha küçük evler yani 2+1 Ler 5-6 bin civarı