Guley İki senedir Muş’tayiz. Kötü diyemem, ama çok küçük sehir. Ben beklentilerimi çok düşük tutarak geldim, o yüzden hayalkırıklığı da yaşamadım. Gidilecek yerleri sınırlı, sosyal yaşam çok zayıf; ancak arabaniz varsa kendi kendinize sosyallik edinebilirsiniz. Sağlık hizmetleri biraz sınırlı.
Çocuğunuz varsa kreşler büyük şehirlere göre daha ucuz. Zemin yapısı ise pek sağlam değil, sadece kale çevresi saglammış. Ev kale toki’den denk gelirse bakabilirsiniz.